VI STARTET DETTE OPPDRAGET I 2013

Max Dialog er sol-kystens, eneste Godkjente Callcenter. Vi legger stolthet i arbeidet vi utfører, for våre oppdragsgivere og dere som selgere. Vi er dessuten overbevist om at du ikke finner et TM-byrå med like høye provisjonssatser som hos oss! I så fall, vil vi høre fra deg!

Bo og jobb i Spania, med en spennende provisjonsmodell, ikke minst, med muligheten til å selge kjente og varierte produkter! 

HVORFOR JOBBE HOS OSS

Seriøs merkevare
God opplæring
Gode lønnsvilkår
Karrièremuligheter
Moderne lokaler
Biljardbord
Airhockey
Godkjent Callcenter
Kantineordning
Kvalitetsstempel på CV’n

DU ER

Ærlig
Punktlig
Resultatorientert
Glad i penger
Eventyrlysten
Samarbeidsvillig
Glad i en utfordring
Uredd
Glimt i øyet
Utadvent

I OPPSTARTEN FÅR DU

Vi forstår at det kan være vanskelig å sette deg inn i noe helt nytt. Selgere med og uten erfaring, får derfor tilbud om NOK 10000,- i grunnlønn ved oppstart på prosjektet, denne kan du beholde i inntil 3 måneder før du går over på provisjon. Uansett, så legger vi med oversikten over hva du kan velge til din oppstart hos oss. 

REN PROVISJON

MODELL 1
30% på nysalg
20% på portefølje

MODELL 2
45% på nysalg

GARANTILØNN

MODELL 3
NOK 10000,-
3 måneder

Provisjon på salg 
over oppsatt budsjett

Dette valget kan være litt vanskelig å ta. Vi ser at selgere med og uten erfaring velger trygghet i oppstarten, og det kan være greit å tenke på at det er mange nye ting å forholde seg til når man starter i ny jobb. 

“Som selger bør man sikte seg inn på å levere 7990,- pr dag. Da er man foran budsjett, i tillegg tjener man relativt greit.”

HVEM ER ANBUDSTORGET

Anbudstorget er en tjeneste hvor du registrerer et oppdrag du vil ha utført og deretter mottar tilbud fra flere fagfolk som konkurrerer om å få utføre jobben for deg. I vår leverandørdatabase har vi i dag mer enn 5000 bedrifter fra 70 bransjer over hele landet. 

Til nå har vi formidlet over 500 000 anbud via oss. Det er viktig for oss at vi kan fortsette å tilby den beste opplevelsen, også i fremtiden, og hver dag jobber vi for at Anbudstorget skal være en kvalitetstjeneste – både for leverandører og sluttbrukere. Derfor er vi stolte av at vi nå samarbeider med bransjeorganisasjoner og myndigheter for å kvalitetssikre våre leverandørlister og utelukke useriøse aktører. 


Vår historie – Anbudstorget ble stiftet i 2003 av Åge Breivik, som så at det fantes behov for en digital formidlingstjeneste for oppdrag og anbud på nett. De første årene ble selskapet driftet fra Aukra i Møre og Romsdal, men etter hvert som bruken av tjenesten vokste økte behovet for et mer sentralisert hovedkontor. I 2010 flyttet Anbudstorget til Oslo-området. I dag er vi 6 ansatte, i tillegg til 6 selgere på callcenteret.

HVA SIER OPPDRAGSGIVER OM OSS

Max Dialog har gjennom de 4 siste år solgt tjenester på vegne av Anbudstorget.no.

Samarbeidet for vår del har vært udelt positivt, Max Dialog innehar en stab med dyktige selgere som i tillegg til å skaffe nye kunder også er flinke til å følge opp kundene etter salget er utført. Dette oppfattes som betryggende for oss oss som oppdragsgiver og for våre kunder. 

Max Dialog har i tillegg gitt oss verdifulle innspill på måter vi kan videreutvikle produktet vårt, noe som har resultert i nye inntektskilder. 

Vi gir Max Dialog våre anbefalinger. 

Åge Breivik – Daglig leder og eier, Anbudstorget.no AS


6 LEDIGE STILLINGER