14 C
Fuengirola, ES
søndag, november 18, 2018

Vi etterstreber til enhver tid å følge gitte retningslinjer for telefonsalg. Som medlem av “Godkjent Callcenter” og “Nordma“, forplikter vi oss til at vi alltid følger gitte normer og regler. Både offisielle og uoffisielle, mer korrekt vil det si, regler vi setter selv i bransjeorganisasjonen og regler som settes av forbrukertilsynet.

I dette skjemaet får du fortelle oss enkelt om dine erfaring mer vår(e) selger(e). Både ris og ros er tilbakemelding vi ønsker oss. 

Dersom du har blitt kontaktet av oss, vil du ha muligheten til en intern reservasjon. På denne måten vil du være sikker på at vi ikke vil fortsette å ringe til deg, om du ikke selv ønsker det. Det gjør du enkelt ved å fylle ut dette skjemaet. For ordenskyld, brukes dette skjemaet, kun til å reservere deg fra våre systemer, og data du lagrer her blir ikke solgt eller videreført.

Hvorfor har dere ringt meg? 

  • Du kan ha et aktivt kundeforhold, hos en av våre oppdragsgivere og av den grunn ønsker vi komme i kontakt med deg. 
  • Du kan være et prospekt for et nytt kundeforhold. 
  • Du kan være kontaktet som følge av en undersøkelse.
For at vi skal enklere skal kunne finne deg, ønsker vi også deres firmanavn.
Hva gjelder denne henvendelsen?
Vi forstår at det kan være slitsomt at vi ringer når du er opptatt. Noen ganger kan det være at vi ringer deg som eksisterende kunde for en av våre oppdragsgivere. I andre tilfeller kan det være at vi ringer deg i forbindelse med et nytt og spennende tilbud fra våre oppdragsgivere. Uansett så skal det være mulig for deg å ta dine valg, det er viktig for oss.
Før du sender skjema, ønsker vi å vite hva du som fyller ut skjemaet mener om at vi så enkelt lar deg reservere deg fra fremtidige samtaler fra oss. Gi oss en vurdering fra 1-5 hvor 1 er dårlig og 5 er best.