12 C
Fuengirola
onsdag, januar 23, 2019

Vi etterstreber til enhver tid å følge gitte retningslinjer for telefonsalg. Som medlem av “Godkjent Callcenter” og “Nordma“, forplikter vi oss til at vi alltid følger gitte normer og regler. Både offisielle og uoffisielle, mer korrekt vil det si, regler vi setter selv i bransjeorganisasjonen og regler som settes av forbrukertilsynet.

I dette skjemaet får du fortelle oss enkelt om dine erfaring mer vår(e) selger(e). Både ris og ros er tilbakemelding vi ønsker oss. 

Dersom du har blitt kontaktet av oss, vil du ha muligheten til en intern reservasjon. På denne måten vil du være sikker på at vi ikke vil fortsette å ringe til deg, om du ikke selv ønsker det. Det gjør du enkelt ved å fylle ut dette skjemaet. For ordenskyld, brukes dette skjemaet, kun til å reservere deg fra våre systemer, og data du lagrer her blir ikke solgt eller videreført.

Hvorfor har dere ringt meg? 

  • Du kan ha et aktivt kundeforhold, hos en av våre oppdragsgivere og av den grunn ønsker vi komme i kontakt med deg. 
  • Du kan være et prospekt for et nytt kundeforhold. 
  • Du kan være kontaktet som følge av en undersøkelse.

Vi garanterer deg at informasjon du fyller inn i skjemaet, kun brukes til å søke deg opp og utføre eventuelle handlinger du selv ber om i dette skjemaet. Dersom vi ikke klarer finne deg i systemet av en eller annen grunn, vil vi kontakte deg på oppgitt telefonnummer eller epost.

Huk av én eller flere, avhengig av hva henvendelsen gjelder.
Her kan du velge hva du ønsker vi skal gjøre med informasjonen vi har på/om deg/din bedrift. Du kan kun velge 1 av 3 alternativer.
1 = Lite oversiktlig 5 = Godt oversiktlig