Oppdragsgiverne og Max Dialog, sponser topp 3 beste selgere gjennom perioden August og September.

HVA ER PREMIEBUDSJETTET?

Med et totalt premiebudsjett på 30000,- for disse to salgs-månedene, vil dem beste selgerne innkassere gode bonuser i tillegg til svært høye provisjoner. Det

WOW!

“Da var det endelig avgjort, og med over 70000,- i utbetaling for en meget pent gjennomført September, kan vel vinneren av “bonusjakten”, senke skuldrene og nyte litt seiersrus!”


HVEM VANT

Foto Max Dialog. Teamleder for Hegnar Media, Mathias Nymo.

Som prosjektleder for Hegnar Media, har Mathias Nymo, vært med å skape resultater. Bokklubben er for oss et viktig prosjekt med mye prestisje, ettersom at det har vist seg å være et lønnsomt prosjekt for gode selgere. Ikke minst, et morsomt prosjekt med en imøtekommende, oppdragsgiver.

Mathias tok over styringen av prosjektet i inngangen August. Siden da har bokklubben levert svært gode tall og stemningen er på topp! Pr. i dag, er bokklubben 100% fullsatt og er slik vi ser det, et ettertraktet prosjekt. Det er i dag flere selgere som har kommunisert at dem sitter på gjerdet å venter på ledig plass, slik at dem kan søke eller i beste fall, starte på dette prosjektet. 

DAG BLE VINNEREN AV KONKURRANSEN OG INNKASSERER 70000,- I PROVISJONER!


Foto Max Dialog. Førsteplassen gikk til, Dag, som er salgskonsulent, Hegnar Media.

For oss handler det ikke bare om å selge, det handler også om å møte kundene. Så selv om dette er en konkurranse, følger vi gitte normer og retningslinjer, til punkt og prikke. Det skal altså være med positivt fortegn at vi arrangerer en konkurranse for våre selgere, da tenkt i kundens favør. Dag har jobbet med salg i store deler av sitt liv, og har en meget bra kundekontakt, vi er stolte av at du representerer oss ut mot kundene!

“Kunden skal ikke føle seg solgt til. Kunden skal føle at han/hun har kjøpt”

Etter at GDPR trådte i kraft, har vi opplevd en større trafikk til våre telefoner og nettsider, i forbindelse med at enkelte ønsker informasjon om seg selv, samt at kundene benytter muligheten til intern-reservasjon. Som et Godkjent Callcenter, er det ekstra viktig for oss at vi følger disse retningslinjene.

KONKURRANSEN KORT FORTALT

Denne konkurransen er noe spesiell for oss. Fordi denne konkurransen ikke belønner en selger på et enkeltstående prosjekt. Dette er et samarbeid mellom alle selgerne, for alle oppdragsgiverne. I August ble oppdragsgiverne invitert til å delta, og vi er jo så heldige og jobber med så flotte oppdragsgivere som stilte opp. Nå har vi et budsjett på 30000 – tretti tusen kroner som skal fordeles ut, dersom selgerne innfrir kravene. Slik det ser ut nå, passerer vi målene vi har satt oss, og ingenting er mer trivelig enn det!

PLASSERINGENE

1 – Hegnar Media
2 – Phonect
3 – Anbudstorget.no 

2 OG 3 PLASSEN GIKK TIL ALEXANDER OG PK! 

Vi har nå påbegynt en ny salgs-måned og gleder oss veldig til å ta inn siste del av 2018, nå er det bare noen få uker igjen, så er det jo Jul! Vi ønsker alle sammen en riktig god start på Oktober!