Den 22 November 2021, skrev Finansavisen at 1881 Group kjøper Tjenestetorget. Ettersom at Tjenestetorget eier 50% av vår oppdragsgiver Anbudstorget.no, ble det straks mulig for oss å utvide vår oppdragsbase med enda et produkt.
Vi ønsker 1881 og Stian Hansen velkommen til oss!
Stian Hansen har på forespørsel fra oss takket ja til å ta fatt på oppgaven som salgssjef for vårt oppdrag. Vi ønsker han hjertelig velkommen! Hansen har i tidligere perioder jobbet som selger for 1881, både her i Spania og hjemme i Oslo. I de seneste årene har Hansen jobbet med telecom, og før det driftet han et eget salgsteam på Gran Canaria.
3 kjappe spørsmål m/svar fra Hansen, som vi mener du som vurderer en jobb i Spania, og kanskje til og med på hans team burde vite:
-
Hva vil du si er din største styrke med eget salg?
Evnen til å jobbe beinhardt og målrettet som alltid til slutt skapet resultater. Med høy aktivitet, gode holdninger og positiv mental innstilling, er jeg overbevist om at det ikke finnes begrensninger for hva som er mulig å oppnå. -
Hva vil du si er din største styrke for å sørge for at selgerne lykkes på ditt team?
Erfaring. Med 17 års erfaring på telefon, i tillegg til at jeg har gode resultater å vise til med denne merkevaren, mener jeg at selgere som kommer til mitt team har et svært godt utgangspunkt for å lykkes. -
Hva tar du med deg til ditt team?
Som salgssjef er det viktig at man er til stede for sine kolleger. Som leder for et salgsteam er det min jobb å være en inspirasjonskilde, et godt eksempel og vise omsorg for mine kolleger. Det er ekstremt viktig for meg at alle trives og føler seg godt ivaretatt, og det vil jeg alltid gjøre mitt beste for å sørge for.
Flere tidligere selgere fra 1881
Faktisk så er historien slik at, det er flere av vårt lederteam i Spania som tidligere startet på salgsavdelingen til 1881 i Fuengirola. Eventyret startet i 2011. I 2012 gikk eier av Max Dialog, Kim Håkenstad, fra 1881 sitt salgsteam i Spania og startet en annen jobb i Fuengirola. Denne ble kortvarig og Max Dialog skulle vise seg å bli en realitet rundt denne perioden. Ved etableringen av Max Dialog ble Karianne Hansen som er HR ansvarlig i dag, med over på reisen. Og er i skrivende stund å fortsatt være en spennende og utfordrende reise. Alexander Meyer ble litt senere med i etableringen av kundeforholdet ovenfor Anbudstorget.no. Meyer har blitt fast inventar og er fortsatt en del av denne fantastiske reisen. Men for ordensskyld har den ikke bare bestått av oppturer.
Den største nedturen vi har hatt er dessverre COVID-19 pandemien som startet i 2020. Det ble en del uheldige utfordringer i denne perioden, men den største av dem alle; “Hvordan rekruttere fra Norge til Spania, under en global pandemi?” Endelig ser vi greit med lys i utgangen av pandemien og antall søkere har begynt å ta seg opp. Vi ser frem til fulle kontorer og mye humør!
Attraktiv arbeidsplass
Fra tidligere har Max Dialog alltid vært en attraktiv plass for selgere som ønsker seg til Spania. Vi har alltid tilbudt varierte salgsoppgaver og har tidligere jobbet med alt fra helsekost til TV-løsninger. Vårt hovedfokusområde ble med tiden SMB-markedet. Vi jobber primært med B2B og har bred erfaring med denne typen salg. Det betyr overhodet ikke at vi ikke på et senere tidspunkt, kanskje kan starte opp med salg på privatmarkedet. Hvem vet hva fremtiden bringer?
Vi jobber i dag med litt forskjellig og kort oppsummert er ser det slik ut:
- Nortel (Telecom; Mobiltelefoni til bedrifter)
- Anbudstorget.no (Anbudstjeneste for bedrifter)
- Hegnar Media (Finans, bøker, opplag og nyheter for bedrifter)
- 1881 (Digitale medier, annonser og oppføringer for bedrifter)
Kunne du tenke deg å søke deg til oss i Spania? Da kan du ta med dette i vurderingen. Vi tilbyr alle selgere en mulighet til å enkelt velge mellom ren provisjon som er det mest lønnsomme for selgere, men også en mulighet til å ha en grunnprovisjon + provisjon.
Alle selgere, uansett prosjekt får nemlig anledning til å ha ca. EUR 1200 som grunnprovisjon.
Vi ønsker ikke å bestemme når selgerne skal ha ren provisjon eller timer. Dette bestemmer selgerne selv og kan regulere dette fra måned til måned på eget initiativ. Høres det spennende ut? Send oss din søknad i dag!