Mai 2017 – en milepæl, 5 år i Spania!

    – Tenk, nå har vi vært her så lenge! 

Det har vært 5 givende år og veldig mye har skjedd. Positivt og negativt, vi tar med oss alle erfaringer videre.


Oppsummert har det 5 svært gode år. Vi har vokst oss til en mellomstor bedrift og en stabil kjerne med selgere som leverer gode resultater og sørger for at vi holder oss flytende, og kan yte et godt tilbud til våre samarbeidspartnere.

Max Dialog har blitt et varemerke for flere oppdragsgivere, hvor vår posisjon som solid TM partner er av betydning.
Vi er i dag medlem av NORDMA og følger deres direktiver for ansvarlig markedsføring og telefonsalg. I tillegg til dette er vi også et Godkjent Callcenter. Her, på solkysten, er vi det det eneste Godkjente Callcenteret og i en situasjon hvor telefonsalg er en utsatt bransje, tar vi et kollektivt ansvar for egen bransje sammen med andre bedrifter som også er medlem av både NORDMA og Godkjent Callcenter. For oss er jobben viktig, og vi gjør den med stolthet.

Utviklingen har vært enorm. Fra 2 934 000,- i omsetning til 9 368 000,- i 2016.

Vi har på en måte bestemt oss for at det er her vi vil ligge og skal jobbe hardt med å vedlikeholde dagens nivå. Vi ser at det skifter fort og at for at dette skal være mulig, må vi holde oss aktive på alle fronter.

Tidligere i år, møtte vi på en motbakke som satte oss litt ut av planlagt kurs. Vi har endelig funnet tilbake til tidligere utvalgt kurs og jobber nå med å hente inn omsetningen vi ligger bak. Kanskje vi til og med passerer fjorårets omsetning! Innspurten er på en måte i gang, ettersom vi har litt hårete mål, kan ikke innspurten vente til November, ikke for vår del. Vi startet med rask gange nå i August og ladede batterier.

Vi har pr i dag ledig noen selgerplasser for å fylle kapasiteten på eksisterende prosjekter, nærmere bestemt 6 selgere. Vi tar for oss jobben med bemanning på dette området i første omgang. Vi er også i dialog med potensielle nye oppdragsgivere, vi tar mer enn gjerne imot tips og eller konkrete forespørsler om/fra oppdragsgivere i dette tidsrommet. Vi har tidligere valgt og ikke inngå nye oppdragsavtaler da vår oppdragsmengde har vært tilfredsstillende. Ettersom vi nå har et ønske om at vårt siste og nyeste ringe-rom skal tas i bruk, må vi derfor ut i markedet. På dette ringe-rommet, kan vi ha opptil 18 selgere, men vi ser at det er best med ca. 13 selgere på rommet som er sammenliknbart likt med dem 2 andre vi har. For kontaktskjema, se skjema nederst i denne artikkelen. 

Hva sier våre nåværende oppdragsgivere:  

Jeg veldig fornøyd med Max Dialog sitt arbeid med Hegnar Medias Bokklubb. De leverer gode resultater. Men det helt viktigste for oss er salg av høy kvalitet, og vi er svært tilfreds med Max Dialog sine kvalitetsrutiner og oppfølging.

Glenn Martinsen
Forlagsdirektør – Hegnar Media


Max Dialog har gjennom de 4 siste år solgt tjenester på vegne av Anbudstorget.no.

Samarbeidet for vår del har vært udelt positivt, Max Dialog innehar en stab med dyktige selgere som i tillegg til å skaffe nye kunder også er flinke til å følge opp kundene etter salget er utført. Dette oppfattes som betryggende for oss oss som oppdragsgiver og for våre kunder. Max Dialog har i tillegg gitt oss verdifulle innspill på måter vi kan videreutvikle produktet vårt, noe som har resultert i nye inntektskilder.

Vi gir Max Dialog våre anbefalinger.

Åge Breivik
Daglig leder – Anbudstorget


 

Når du klikker send. Blir du rutet til vår forside, dersom du har lastet opp filer kan det ta litt tid. Takk for din tid.

 

Bildet øverst i artikkelen er bare for illustrasjon.